20 marca 2016

MĘSKA

Wręcz nie cierpię robić kartek dla panów :) Czasem jednak trzeba, więc była rozpacz i zgrzytanie zębów. Postanowiłam przejrzeć swoje zbiory stempli, licząc na olśnienie :) Wpadł mi w oko zegar, a zegarki z facetami kojarzą mi się jak najbardziej, więc już punkt zaczepienia był :) Potem rzut oka na stemple "pocztowe" - drugie skojarzenie - podróże. Do tego wszystkiego niechcący wyszedł mi i jakby piach, więc chyba w miarę męsko jest :)

 
 
 
 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

 CRAFT FUN









SCRAP AND SKILL


11 komentarzy :

  1. Świetne kolory i zmediowane tło... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, te męskie kartki to naprawdę wyzwanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten efekt akwareli ! Piękna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt "zgrzytania zębów" ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki męskie podobno wydobywają z nas to co ukryte, bo musimy być mega twórcze;) Dziękuje z udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, bo cała Twoja, tło i szczegóły, kolory :) Super! . Mi też zegary kojarzą się z facetami, ale zwykle z tym, że lubią się Panowie spóźniać :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawione słowo, to bardzo motywuje :*